Waar en hoe kan ik gratis stemmen downloaden voor mijn TomTom XL2?

Ik heb wel wat sites gevonden, maar het lukt mij niet om ze er op te krijgen. Moet ik eerst nog een programma o.i.d. downloaden, of kan ik het gewoon kopieëren en plakken?
Wie helpt!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Het downloaden van stemmen op Tomtom gaat met behulp van het programma Tomtom Home.
Je kunt het gratis downloaden vanaf de Tomtom site.
Met het programma kun je verbinding tussen jouw computer en de Tomtom maken, waarna je op de Tomtom site stemmen, POI's, kleurschema's, autosymbooltjes en kaartupdates kunt downloaden.
Veel bestanden zijn gratis, maar er zijn ook betaalde zaken te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Bedankt!