Hoe komt het dat ik geen geluid heb op mijn laptop?

Ik heb gister een microfoon aangesloten op mn laptop maar die was erg zacht (bij het opnemen) Dus heb ik ergens op geklikt met de hoop dat de microfoon dan harder zou opnemen maar nee, inplaats daarvan kwamen er rare stoor geluiden warneer ik de microfoon bewoog, en heb ik vandaag geen geluid meer als ik een liedje wil luisteren bijvoorbeeld. Dat warneer de microfoon er zowel in als uit mijn laptop is. Nu dat ik heb geprobeert bij mijn volume knop iets te doen reageert hij niet en loopt vast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Kijk hier eens

www.windows microsoft.com/nl/NL/windows7/tips-for-fixing-common-sound/problems
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie net dat de link niet werkt,probeer deze eens www.computertotaal.nl/cursussen/20585-optimaal-geluid-in-windows-7.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op het luidspeaker icoon werkbalk rechtsonder,dan opent je mixer en kijk of daar alles goed staat ingesteld.
Ook kan je evt de nieuwste drivers van je geluidskaart downloaden/installeren.
Op www.driverguide.com