Kan je een filpje op Youtube op je eigen computer opslaan?

Dus dat je op Youtube een filmpje van eender wat op je pc kan opslaan. Zodat je niet altijd het filmpje op Youtube moet downloaden, met internet dus. Maar dat je gewoon zonder internet dat filmpje kan afspelen, op je pc. Gaat dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
In de vraag: filpje = filmpje

Toegevoegd na 2 minuten:
En als er programma's zijn om dat te doen, welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Er zijn programma's te verkrijgen om alle filmpjes en geluiden van internet te downloaden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zelf maak ik gebruik van polderbits.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het via een programma doen maar ook via internet
bijv via zamzar.com
of http://freefileconvert.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook online via www.vixy.net, en een vast gratis programma wat ik er zelf altijd voor gebruik is Any Video Converter. Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet even de (gratis) YouTube Downloader op je pc:
http://www.youtubedownloadersite.com/
Onder ieder YouTube-filmpje staat de optie "Delen". Wanneer je dat aanklikt, krijg je een link naar de video (zie afbeelding). Die plak je in de YouTube Downloader (zie afbeelding). Achter "Opslaan in" geef je aan in welke map op je pc de video moet komen en je klikt op "Downloaden".
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Of keepvid.com je hoeft niks te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via deze site http://www.youtube-mp3.org/ kan je ze opslaan op je computer, en zo ook bijvoorbeeld op je mobiel zetten, je gaat naar youtube kopieert de link, zet hem op die site en je kunt hem zo downloaden. Werkt heel gemakkelijk.Succes!