Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laptop doet het niet zonder netstroom? Probleem met batterij? (aan netstroom, accu wordt niet opgeladen)

Hallo. Ik heb een nieuwe packard bell EasyNote TK. Het probleem is: Hij werkt wel als hij (met de batterij) aan de stroom zit, maar als ik de steker eruit haal doet hij niet meer, en valt uit. Op mijn scherm staat ook: 57% beschikbaar (aan netstroom, accu wordt niet opgeladen) en links onderaan knippert een oranje lampje met het tekentje van een batterij en een bliksem. Wat is nou precies het probleem? Ik heb namelijk nog steeds garantie en ik kan alles nog vervangen.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk is je accu stuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij inderdaad nieuw is, heb je garantie. Breng hem zo vlug mogelijk terug waar je hem hebt gekocht. Waarschijnlijk een slechte batterij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem bevind zich dan in de accu. Als je nog garantie hebt zou ik zo snel mogelijk naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je accu Stuk is lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik zou Alle verbindingen nog een keer checken. Ik zou stuk voor stuk de stekkers goed aandrukken en kijken of hij zich oplaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb met mijn nieuwe HP laptop precies hetzelfde gehad. Ik heb het kunnen oplossen door de netstroom er vanaf te halen (kabel ook uit de laptop halen) en vervolgens de accu te verwijderen voor 1/2 minuten. Bij mij deed hij het weer nadat ik de accu had teruggeplaats. Probeer dit eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding