Is het mogelijk de update van Apple terug te zetten naar de vorige?

Ik het de nieuwe update van Apple op mijn iPad gezet. Hij bevalt me niet. Hoe kan ik hem terug zetten naar de vorige??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat bevalt er niet aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de iPad 1 en dus geen multitasking gebaren. Ook heeft hij zo'n 10 app's verwijderd...
Ritsuka
12 jaar geleden
dat is wel vreemd, hoort niet zomaar te gebeuren. Je kunt ze toch zo weer terugzetten vanuit iTunes of opnieuw downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je dat terugzetten dan?
Ritsuka
12 jaar geleden
dan staan ze in iTunes en vink je ze gewoon weer aan dat ze gesynched moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist het probleem ze staan niet meer in mijn iTunes.

Het beste antwoord

Wat bevalt er niet aan? Hij is zelfs beter geworden. En als je hem naar een vorige versie wilt terugzetten dat gaat helaas niet. Je krijgt dan een error. Omdat Apple die server niet meer open heeft staan. Hij zegt dan. Software bij Apple controleren. Dan krijg je een error.