wat is het levensduur van een macbook? dan een gewone pc ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je te vragen; Wat is de levensduur van een Macbook in vergelijk met een gewone laptop? De levensduur van een desktop is weer heel anders namelijk.

Antwoorden (1)

Laptops zijn natuurlijk een stuk gevoeliger dan een desktop
laptops kun je laten vallen, ze worden gestolen, accu raak op HDD verslijt sneller en zijn duurder met vervanging omdat je ze eigenlijk bijna niet kunt veranderen zonder kapitalen kwijt te zijn. en dus maar weer een nieuwe koopt

Desktop zijn stabieler veranderen niet van plaats geen accu gedonder
het enige risico dat ze hebben is dat het wel erg gemakkelijk is onkundig iets te veranderen aan de hardware
maar goed dat is ook zijn grootte kracht erg makkelijk uit te breiden met videokaart/CPU iets dat je met een laptop niet kunt
Een desktop is in mijn ogen de beter investering.
(tenzij je een mac koopt) dan ben je echt aan de duvel overgeleverd

bovendien als je het over mac hebt hun levensduur is erg kort wat betreft software matige dingen

is je OS verouderd ? dan is wordt ie ook al snel niet meer ondersteunt

Je wordt zowat gedwongen te upgraden en eenmaal geupgrade loop je grootte kans dat oudere programma ook niet meer werken kan je nog meer er bij kopen

mac is 3 keer zo duur in aanschaf en onderhoud dan een pc

ken je de mac vs pc anti add ?

deze zegt het helemaal
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar, hoe lang kan je ongeveer ermee voor dat je OS is verouderd?