Pak het telefoonboek, zoek zijn telefoonnummer en vraag hem zijn e-adres.
Feilloze methode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies! +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussendoor moet je hem dan met het gezochte nummer nog wel even bellen... Maar verder +1
Als je zijn/ haar naam wel weet kan je het hier proberen: http://wieowie.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die wilde ik ook al noemen. Ook een +1.
Hier zijn wat dingen die je kunt proberen:
- kijk op zijn/haar hyves of facebook, misschien staat hij op zijn/haar profiel

- google zijn/haar naam

- google zijn/haar meest waarschijnlijke e-mail, misschien heb je goed gegokt, en staat de e-mail ergens op een profiel van hem/haar.

- vraag het een vriend/vriendin, die weet het misschien wel