Paginanummering begint midden in document opnieuw met 1, hoe los ik dit op?

Wat moet ik doen zodat de paginanummering wel in een keer doorloopt? Het lijkt wel alsof het 2 aparte documenten zijn! Wie kan mij helpen:)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.6K
Pieter2011
12 jaar geleden
Misschien kan een van deze twee (lees ook de 2e!) oplossingen helpen?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/451421-paginanummering-loopt-niet-goed-door-hoe-kan-dit

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er een sectie einde ingevoegd. Ga op de pagina staan waar de nummering opnieuw begint en ga naar paginainstellingen. Daar kun je als het goed is aangeven dat de nummering moet doorlopen vanaf de vorige sectie ipv opnieuw te beginnen. Je kunt ook het sectieeinde verwijderen als de kop en voetteksten ed gelijk zijn