Hoe kan je in en uitzoomen via iphone?

Mijn beeldscherm is opeens ingezoomd en ik wil hem nu uitzoomen heb veel dingen geprobeerd maar is niet gelukt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (5)

Klik onder op 't beeldscherm dan verschijnt een balkje waarin je met een schuifknopje kan in- en uitzoomen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor uitzoomen zet je 2 vingers in 2 tegenoverstaande hoeken en beweeg je ze naar het midden toe.
Uitzoomen precies andersom: je zet 2 vingers in het midden en beweegt ze naar 2 hoeken toe.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien dat dubbel tikken anders helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt ik had dit ook ik moest mijn iPhone resetten zo kreeg ik hem weer normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je beeld heb met je vingertop het scherm tikken dan komt er een balkje waar je mee kan zomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IOS 4.3 en lager
Klik 3x snel achter elkaar op de homebutton en klik op uitzoomen.

IOS 5+
Tik met 3 vingers tegelijk tegen het scherm