Wat is dat knipperende blauw/witte lichtje op mijn laptop?

Mijn laptoplader doet het niet meer, en mijn laptop start niet, maar er knippert wel een blauw/wit lichte op dat bliksempje (zie afbeelding) en en als ik lang op dat aan/uit knop druk gaat het niet weg...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (4)

Die geeft aan dat er te weinig stroom is en er niet wordt opgeladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Defecte accu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Is de laptop dan kapot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat hoeft niet zo te zijn,de accu die er in zit en voor de energie zorgt is hoogstwaarschijnlijk kapot.
En handige vriend/kennis kan deze eruit halen en een nieuwe plaatsen.
Als je ermee naar een winkel gaat laat je dan niet te snel ompraten dat de laptop stuk zou zijn.
Kijk ff in je gebruiksaanwijzing van je laptop wat er over de accu instaat.
Of zoek de handleiding van je laptop op op Google
Ik had ook een hp, en had hetzelfde probleem. Ik ben ermee naar de winkel geweest, en ze zeiden dat 'ie niet meer te maken was. Dus je kunt het beste naar de winkel gaan. Ik hoop voor je dat je laptop nog niet verloren is!
Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het blauwe knipperende lampje is waarschijnlijk een indicatie lampje. Dat betekend dat de stroomvoorziening het wel doet maar dat en het beeldscherm en of de hardeschijf niet door de bioscq windows opstart komt.
Probeer de computer eens op te starten vanaf de installatie schijf of usb stick.
Als er geen reactie is in je beeldscherm kun je je afvragen of het kabeltje van het moederbord naar het beekdschern defect is.
Frank