Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn agenda van mijn blackberry ook op mijn laptop krijgen?

Omdat ik mijn agenda in mijn blackberry ook zakelijk gebruik wil ik graar mijn agenda ook op mijn laptop zetten. Dit wanneer mijn blackberry wordt gestolen of dat hij kapot gaat. Dat ik niet mijn hele agenda kwijt ben.
Hoe doe ik dit? Ik heb een hotmail account en heb geen outlook. Mensen adviseren mij verschillende dingen; een ander email account, een google agenda (maar dat kost geld) enz. Wie kan mij een goed advies geven en graag ook in simpele bewoording want ik ben een nerd met computers!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Google calendar is gratis. Wanneer je een GMail-account aanmaakt, hoort daar automatisch een agenda bij. Wanneer je dit account aangemaakt hebt dan ga je met je Blackberry naar m.Google.com. daar kun je de app Google sync downloaden en installeren. Vervolgens kun je je BB agenda synchroniseren met je Google agenda.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord +.
Nu heb ik inmiddels een gmail geopend en sync op de blackberry gezet. Echter,inmiddels staan al mijn contactpersonen op mijn laptop in gmail maar mijn agenda blijft leeg. Hoe los ik dit probleem op? Ik heb ook al de gmail geactiveerd op mijn bb. Moet ik nog meer doen?
Ik zou het erg waarderen als je hier nog even op kon reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry heb je per ongeluk een - gegeven. Ik heb bij 2 andere vragen ter compensatie geplust. sorry :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niet. Mijn antwoord is gebaseerd op info die ik gegoogled heb en niet op ervaring. Ik kan me voorstellen dat je ergens moet aangeven welke agenda leidend is. Ik heb Google sync geinstalleerd. Is kunt vanuit het menu van je agenda een sync met Google starten. Misschien dat dat helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inmiddels gaat iedere nieuwe afspraak die ik in mijn bb zet automatisch nu ook in mijn google calander te staan. En andersom ook; alleen alle bestaande afspraken die gaan niet over. Ik weet niet hoe ik die er ook in krijg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Standaard worden alleen afgelopen week en de komende 4 weken gesynchroniseerd. Misschien dat je daar nog iets aan moet wijzigen. Anders kun je proberen de bestaande afspraken te bewerken en opnieuw op te slaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor alle adviezen!

Andere antwoorden (1)

Door de bijgeleverde BB software te installeren op je pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing