hey alemaal ik heb een par weken een website hoe krijg ik meer kijkers ? groetjes sasha sannes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de link wil hem wel zien :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, de URL erbij zetten helpt al een boel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even Googlen, dan komt de vermoedelijke site al snel bovendrijven... (vraag: begint de sitenaam met wis... ? )

Antwoorden (5)

Marketing,

Laat je zelf en je zoveel mogelijk zien op het internet.
Post op andere soortgelijke forums reageer op onderwerpen waar jouw website over gaat en vermeld altijd je website
( had je hier ook moeten doen.)

Toegevoegd na 38 seconden:
Laat je zelf en je WEBSITE zoveel mogelijk zien op het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je gevonden wordt.
Je kunt je website registreren bij zoekmachines als google: www.google.com/addurl
En geef bij het bewerken van je pagina's veelgezochte zoektermen op. Verplaats je in je doelgroep. Op welke zoektermen zou die zoeken?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wissel je link uit met soortgelijke sites. Mensen die geinteresseerd zijn in die sites, zijn mogelijk ook geinteresseerd in de jouwe. Soortgelijke sites vind je door jouw zoektermen zelf in te voeren in een zoekmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ook een optie om je website te promoten op de meest gebruikte verkoopsites zoals marktplaats en speurders enz. Er staat meestal een rubriek voor websites tussen. Succes!

Toegevoegd na 56 seconden:
Facebook en Hyves zijn ook erg handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk waar veen vraag naar is zoals waar waneer feesten zijn
Vertel het tegen je buren vrienden familie kenissen enc. Als die denken wat een leuke website daar moeten meer van weten die vertelen het door en die ook weer Gr. Wicky63
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meld de website aan bij zoveel mogelijk zoekmachines. Die kun je vinden via zoeken op bijvoorbeeld google. Type in zoekmachine en je krijgt een hele lijst.
Tegenwoordig vinden de zoekmachines op den duur jouw website en wordt deze automatisch opgenomen in de zoeklijst.
ER zijn ook programma's te vinden die jouw website automatisch bij een groot aantal zoekmachines aanmelden.
Frank