Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tegelijk Laptop speakers ÉN Koptelefoon aan.. hoe?

ik wil graag mijn laptop speakers en via mijn koptelefoon extra speakers aansluiten, maar hoe laat ik die allebei aan? want als ik mijn speakertjes aansluit, gaat mijn laptop speaker uit..

Toegevoegd na 53 minuten:
Ik wil dus echt mijn build-in laptop speakers gebruiken , + een paar kleine boxjes ernaast, ik heb maar één 3.5' uitgang deze wordt gebruikt voor de koptelefoon , het betreft een zakelijke laptop namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms heb je twee uitgangen op je laptop, 1 voor koptelefoon en 1 voor speakers. Mocht dat bij jou ook het geval zijn dan moet je hem dus even in de andere uitgang pluggen, dan zouden ze van je laptop moeten blijven spelen. Heb je alleen koptelefoon uitgang weet ik niet of je beide kunt laten spelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kan een audio splitter kopen.
Zoek dan op ''audio 3.5 splitter''

Rond de 2 euro op ebay ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je net als ik in eerste instantie de vraag verkeerd begreep, hij wil niet de koptelefoon en losse speakers,maar zowel de laptop speakers als externe speakers via de koptelefoon aansluiting, dat los je niet op met een splitter.
Beste Musicale Vrager,

Hiervoor heb je speciale DJ Software nodig, of je moet even kijken op eBay/Marktplaats etc. Zelf heb ik er wel is van gehoord, maar dan alleen met van die speciale apparatuur. Verder weet ik niks..

Hoppelijk heb je hier wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding