Op msn krijg ik de foutcode 800488eb, maar als ik oplossingen zoek dan staat het er heel onduidelijk en kan ik het niet vinden.. wat moet ik doen?

Ik bedoel vooral dat als er staat druk op start en ga naar de computer en druk daar weer door naar beveiligingen enzovoorts, maar ik zie dan helemaal geen beveiligingen, maar waar staat dat dan wel enzovoortsenzovoorts???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan is er iets fout gegaan bij het downloaden van MSN.