Microsoft silverlight werkt niet meer goed bij GTST, wat nu?

Nou, ik heb per ongeluk samen met nog wat downloads blijkbaar ook microsoft silverlight verwijderd, omdat dit telkens gevraagd wordt als ik de gemiste GTST-afleveringen wil bekijken. Nu heb ik dit dus netjes opnieuw geinstalleerd, maar nu blijft het beeld om de haverklap stil staan, zeeeeer inrritant natuurlijk.

Wie o wie weet raad?
Kom er niet meer uit snik...........!

Antwoorden (2)

gebruik je IE ? misschien even je browser resetten
start config scherm
internet opties
geavanceerd
browser opnieuw instellen
toepassen ok klaar (browser eerst afsluiten als ie open staat daar vraag ie ook om )
als je daarna je browser weer openg lijkt het alsof hij er voor het eerste opstaat
dan verversen de instellingen misschien moet je dan nog een keer silverlight laten herinstalleren

wellicht werkt het
capthavoc
12 jaar geleden
Ik heb ook een keer zo'n probleem gehad bij programma's kijken op RTL gemist. Het probleem was toen dat ik in het programma Silverlight de 'Toepassingsopslag' had aangevinkt. Wat bij mij toen werkte was het vinkje weghalen voor 'Toepassingsopslag' (dus in het programma Silverlight). Nooit meer problemen mee gehad! Ik hoop dat het bij jou ook zal werken!
Bronnen: