Ik wil de Sims op de computer spelen, maar hij zegt dat er geen dvdrom in zit. Hoe los ik dit op?

Ik heb laatst een uitbreiding van de Sims 3 gekocht. Van de week deed hij het gewoon prima, maar nu wilt hij dus niet starten.
Computer maakt eerst wat lawaai, daarna is het stil. Als ik klik op dat icoontje om te spelen, zegt hij dat er geen dvdrom in mn computer zit.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit hoort niet zo. Maar gebruik je wel de DVD rom? zo ja.. Ik weet niet of je enigzins handig bent met programma's maar kijk eens rond voor een NO CD bestand. (gewoon op google en dan met jouw versie erbij). Vaak kun je dan wel een bestandje vinden die je over het originele bestand heen kunt plakken. Vanaf dan kan hij je spel afspelen zonder dat er daadwerkelijk een dvd inzit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een legale versie kopen of anders de patch op internet downloaden waar je het cd'tje niet meer nodig hebt