de wifi op mn ipod valt de heletijd weg hoe kan dat? zie uitleg.

sinds kort valt m'n wifi steeds vaker weg. dat is sinds een week of 2. ik had altijd maar dan ook altijd een wifi verbindingen met de router die bij de computer staat. maar sinds kort moet ik steeds opnieuw verbinden en dhet duurt heel lang voordat ie verbinding maakt.. ookal zit ik er 50 cm vanaf. hoe kan dit? ik moet soms ook het wachtwoord opnieuw invoeren. is ie gehackt? het gaat om mn ipod 4g.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had het niet met mijn ipod maar met mijn laptop. Die had geen verbinding meer omdat ik vaak met mijn ipod in logde. misschien is het bij jou andersom. Dat de draadloze verbinding het niet meer aan kan. Het kwam bij mij ook niet meteen maar naar een aantal weken pas.