Hoe verwijder ik een volger op Twitter?

Ik heb een accound op Twitter via " Twitstad" , ik heb deze inmiddels onzichtbaar gemaakt. Iemand die mij wil volgen moet dit eerst verzoeken. Er is iemand die mij volgt en dat wil ik niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij dit niet meer kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan niet, twitter is zo ingesteld dat iedereen je kan volgen. Je kan wel instellen dat je eerst een verzoek krijgt en die eerst moet accepteren

dat kan helaas niet hij kan je wel volgen maar als jij hem niet volgt kan hij ook niet lezen wat jij tweet dus het maakt opzich niet veel uit je hebt alleen een volger meer

je kan ervoor kiezen je tweets te "beschermen" dan hebben mensen eerst jou toestemming nodig. als hij daar naar vrraagt dan weiger je dat.

Dat kan heel simel, via tweedeck en de orginele twitter kun je gwn iemand blokeren, dan volg jij hem niet meer en hij jouw niet meer, ideaal toch?

Als je iemand uit je followers wilt verwijderen, zul je dit persoon moeten blokkeren. Zo zal dit persoon uit je lijst met followers verdwijnen. Maar zolang jij je tweets niet hebt afgeschermd, kan de ander jouw tweets gewoon lezen door uit te loggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100