Ik heb ze beide en persoonlijk vind ik een iPad fijner, die heeft meer functies en is makkelijker mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft een iPad meer functies dan een laptop? Dat is echt iets nieuws, vertel mij eens wat de toegevoegde waarde van een tablet in het algemeen in ten opzichte van een laptop.
Ik ga voor de iPad (wel met 3G uiteraard). Die heeft een goede accu, is niet groot en ook niet zwaar.

Hij is ook snel, en hij heeft een zeer goed scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik ga voor de Ipad!
Uit ervaring: Als de bijrijder wat op zoekt of bekijkt zit het laptopscherm vaak voor de bestuurder zijn buitenspiegel waardoor je niet alles kunt overzien. Met de Ipad heb je dat probleem niet!