Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan mijn computer traag zijn alleen op mijn eigen account. Waar moet ik het probleem aanpakken?

Hij schijnt namelijk niet traag te doen op het andere account. Waar pak ik het probleem aan op mijn account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
703
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er niet zoveel verstand van, hoor, maar heb je misschien een zwaar programma in je account dat op de achtergrond meedraait?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kunt u wat meer informatie geven over de situatie? Welke windows versie gebruikt u? Welke antivirus en of firewall zijn er geinstalleerd? Sinds wanneer heeft u dit probleem?

Het is mogelijk wat onderhoud te doen aan uw computer. Zo zijn er opties voor schijfopruiming en defragmentatie. Programma's die niet meer gebruikt worden, kunt u van uw computer verwijderen. En het is mogelijk om de programma's die automatisch opstarten, te controleren en eventueel uit te schakelen. Specifieke info kan enkel gegeven worden wanneer we weten welke Windows versie gebruikt wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had daar ook last van, daardoor heb ik de nieuwste versie vervangen door een oudere internet versie, nu heb ik nergens meer last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe bedoel je oude internet versie? De browser?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding