Hoe open ik mijn post (via Outlook Express) op een andere dan mijn eigen computer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan alle gegevens op de andere computer in outlook instellen, de info daarvoor staat meestal op de site van je provider. Wat wellicht makkelijker is is op de andere computer naar de site van je provider te gaan en daar naar netmail of webmail. Makkelijke daaraan is dat je niks hoeft te installeren of in te stellen, en je weet zeker dat de synchronisatie goed verloopt. Toegevoegd na 37 seconden: Je Webmail ziet er waarschijnlijk zoiets uit als hotmail.

In hotmail (en ongetwijfeld ook andere webmail programma's) vind je in het linkerkader een optie 'e-mailaccount toevoegen'. Daarmee kun je een mailadres toevoegen en vanaf iedere pc ter wereld met internettoegang je mail bekijken zoals je dat normaal in Outlook doet. Je moet wel de mailadressen van je contacten overzetten naar hotmail (of een olifantengeheugen hebben) om ook vanuit hotmail je Outlook contacten te kunnen mailen. Succes!

je kan op andermans computer niet de emails bekijken die al op je eigen computer staan. Het enige wat je kunt doen is kijken naar nieuwe emails die nog op de server staan. En dat gaat het best via webmail, ga naar de site van je provider en log in, dat moet zichzelf wijzen.

Nou ik zit bij het net, ga naar het net.nl dan naar netmail,inloggen met gebruikersnaam@hetnet, wachtwoord,en je zit in je eigen email programma waar je ook bent. Toegevoegd na 30 minuten: Alleen nieuwe mail,de oude bekijken lukt niet.