Ik heb nu mails verwijderd uit mijn Gmail waarom gaat deze dan naar de prullebak?En moet ik ze dan hieruit verwijderen?

Ik kan optie prullenbak niet vinden in mijn gmail kan iemand
mij daar mee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (3)

Gmail werkt met 'Labels' en niet met mappen. Die labels kan je 'weergeven' of 'verbergen'. De labels die niet verborgen zijn zie je in de linkerkolom staan (Postvak IN, verzonden berichten, .......). Als je daar prullenbak niet ziet staan, dan kan je, ook in de linkerkolom in het rijtje van labels dat wel zichtbaar is, op de een link klikken 'NogXX' (die XX is een getal en dat is bij iedereen anders afhankelijk van het aantal labels dat je verborgen hebt staan). Dan verschijnen de verborgen labels.
Om de labels die je altijd wil weergeven in te stellen -> klik op het tandwieltje naast je naam -> klik 'Instellingen voor Gmail' -> tabblad 'Labels' -> naast elk label kan je kiezen voor 'weergeven' of 'verbergen' of zelfs 'weergeven wanneer ongelezen'. Met die laatste keuze verschijnt het label enkel als er ongelezen berichten in staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prullenbak vind je zoals op de afbeelding.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
De mail die je verwijderd gaat eerst naar de prullenbak, zodat als je per ongeluk een mail verwijderd die je nog wou behouden, je hem via de prullenbak weer terug kunt halen.

Om mail uit de prullenbak te verwijderen zie je in het menu aan de linker kant de mappen "Postvak in", "Buzz", "Met ster", "Belangrijk", "Verzonden berichten" en "Concepten". Daaronder staat "nog 4" (of een ander getal), met een pijltje er naast. Als je daar op klikt vind je de prullenbak waar je de verwijderde berichten door ze te selecteren voorgoed kunt verwijderen.