kun je een .avi betsand afspelen op je gewone DVD speler met geluid?

ik heb een paar .avi bestanden die ik heb gebrand op een DVD-R maar er zit geen geluid op. Moet ik een ander bestand erop zetten (video-TS of iso)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarmee heb je hem gebrand, welk programma ?
Pieter2011
12 jaar geleden
Lees dit even: http://www.zdnet.be/help/110623/van-avi-naar-dvd/

Het beste antwoord

Een gewone dvd speler speelt geen avi af, dan dient de speler ook in het bezit te zijn van divx(format) echter zo'n alleskunner koop je al voor ca. 30 euro bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is wel beeld maar geen geluid, ik ga er vanuit dat dat in de dvd speler geprobeerd is, dus dan zou deze dvd speler wel geschikt zijn anders had hij ook geen beeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heeft die divx aan boord, wellicht moet je een codec update doen, daar ik niet weet welk type je hebt zou ik als ik jou was even bij de fabrikant kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De - was overigens niet van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach dat interesseert mij niet, sommige hebben daar gewoon lol in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb zelf ook een minnaar :-) Het hoort erbij , hou je meer balance :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, volgens mij hebben wij niet zo,n DVD speler maar toch bedankt :)

Andere antwoorden (1)

Dat is inderdaad mogelijk. Je moet je AVI-bestand wel eerst converteren naar de media waar je hem op wilt afspelen.