Ik wil graag 30 plastic rood-blauwe 3d brillen bestellen, gratis 4 kan gratis maar ik heb er 30 nodig voor mijn spreekbeurt! iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek nog 7 mensen die ze ook voor je willen bestellen. Oom tante buurman opa enz dan heb je er 32.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je een mailtje sturen naar de website die ze weggeeft. Of je vraagt het in de winkel waar je ze wil halen.

Dan vraag je gewoon netjes of je 30 3D brillen mag hebben omdat je een spreekbeurt geeft.

Ik denk dat als je het netjes vraagt het wel goed komt hoor!

Veel succes met je spreekbeurt