hoeveel gebruikers kunnen er gebruik maken van extern bureaublad binnen het eigen netwerk met Windows server 2008 r2 standard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je niet de Terminal Server rol hebt geactiveerd kun je in totaal 2 simultane sessies draaien.

Met Terminal Server geactiveerd is het aantal sessies afhankelijk van het aantal geinstalleerde Cal's (Client Access License).

Toegevoegd na 47 seconden:
In de eerste situatie betreft het zogenaamde 'admin' sessies.
rose