Kan je een .GIF afbeelding gebruiken als achtergrond bij Windows 7 of Windows Vista?

Kan dat??? want ik heb een gif abeelding gemaakt, van meer dan 100 frames, 6,15 mb, 845 x 564 pixels. Nu wil ik hem als achtergrond gebruiken (waar ik hem ook voor gemaakt heb) maar hij beweegd niet. Paar jaar geleden hadden wij een andere computer met een oudere Window, maar toen deed hij het wel. Kan het dus wel of neit???

Toegevoegd na 5 minuten:
Frames gemaakt in Paint Tool SAI. Gif gemaakt in Gimp 2.6

Gif Afbeeldingen van Internet doen het ook niet

Toegevoegd na 8 minuten:
laptop heeft vista btw

Toegevoegd na 27 minuten:
weet iemand misschien waar je dreamscene dan kan dowloaden??? alle frames als appart bestand opslaan is geen probleem, dat doe ik namelijk vaker.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zult DreamScene moeten installeren, daar kun je wel jouw gifje mee aan de praat krijgen, zelfs complete filmpjes (of dat prettig is?) Toegevoegd na 4 minuten: Sorry, ik zie net dat dit onder de Windows7Ultimate opties zit, of jij moet deze net hebben? Toegevoegd na 7 minuten: Het blijkt dat deze optie 'uit' is gezet, om de beveiliging van Windows te verbeteren, dus kan het helaas niet meer.

Bronnen:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows...

het zou opzich wel moeten kunnen probeer het anders eerst ff met een gif van het internet dan kun je zien of het niet ligt aan je zelf gemaakte gif

Het kan wel maar niet zoals jij het wil. Je moet gewoon alle 100 losse frames als jpg's in een map zetten en dan het volgende doen. Rechtermuisklik op Bureaublad Aan persoonlijke voork... Bureaubladachtergrond Bladeren (zoek je map op) Willekeurige volgorde aanpassen Zet de snelheid (jammer genoeg maar 10 sec per frame als snelst) Anders moet je er een filmpje van maken en deze link volgen: http://www.sevenforums.com/customization/72828-animated-gif-wallpaper.html

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100