Ik heb een Acer Laptop Travelmate 8000 en het geluid is heel raar. Het klinkt pieperig. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb al geprobeerd om het geluid aan te passen maar niks werkt.... Iemand een oplossing?

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb het geprobeerd met oordopjes maar het geluid blijft slecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De kwaliteit van een laptop speakertje is natuurlijk ver onder de maat, en valt eigenlijk niet zelfstandig te repareren als het iets fysiek is en niet software matig
gebruik boxjes of kop telefoon
of breng hem weg om na te laten kijken reken op een smak geld kwijt te zijn helaas
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lag aan de software want nu doet mijn geluid het prima! Maar toch hartelijk bedankt ;)

Andere antwoorden (1)

Zelf heb ik een Acer travelmate 5335 en hetzelfde probleem. Ik denk dat Acer niet echt goed is in speakertjes.