Mijn laptop wil niet meer opstarten. Weet iemand wat er mee is?

Volgens mij is dit gebeurt nadat ik mijn laptop vastpakte en een schuifknopje op de onderkant verschoof. Naast dat schuifknopje stond een batterijteken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien is de oplader uit het gaatje? haal de adapter (batterij) eruit en dan er weer in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oplader was inderdaad uit het gaatje ;p

Andere antwoorden (2)

Haal de batterij er even uit met dat zelfde schuifje, en plaats de batterij na 2 minuten weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe haal je de batterij eruit?
capthavoc
12 jaar geleden
tja dat schuifje heeft hem waarschijnlijk losser gemaakt je zou hem er zo uit kunnen wippen
meestal is het gewoon een accu er zit vast wel een klein uitsparing waar je met je nagel onder kan om hem er zo uit te wippen ?
misschien je tegelijkertijd dat schuifje even opnieuw helemaal verschuiven wellicht zit hij net te vast nog ?
Waarschijnlijk maakt je batterij niet goed contact. Probeer de batterij weer goed te plaatsen.
bamibal