Ik heb net een iPod gekocht, maar hij reageert niet?

Ik heb net een iPod touch gekocht.. alleen ik deed het aan en toen stond er oh het scherm : iTunes en een kabel
maar ik wil naar het hoofdmenu, kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij het activeren van je iPod moet je je iPod eerst aansluiten op de computer en de instellingen configureren. Daarna zal hij het moeten doen;)

Toegevoegd na 43 seconden:
Dit gebeurd trouwens via het programma iTunes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je dan de instellingen configuren?
Je moet hem eerst opladen voordat ie het kan doen. Als je dat gedaan hebt en hij doet het nog steeds niet dan zou ik er even mee heen gaan (waar je hem vandaan hebt). Misschien zou je hem ook nog even aan je laptop/computer aan kunnen sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon aansluiten aan je laptop en iTunes helpt je verder. Je word er va zelf doorhen geloodst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij was het zo dat je de home knop en de ontgrendelknop 15 seconden moest vasthouden en verbinden itunes.