Zijn er spellen voor de wii waar kinderen mee kunnen zingen ?

Ik bedoel een soort karaoke en dan met nederlandstalige muziek {vooral kindermuziek} en hoe heet dit spel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan ook heel goed zonder Wii. Je moet er wel bij blijven, meezingen en in je handen klappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van bijvoorbeeld kinderen voor kinderen (koor bestaat dit jaar 25 jaar) zijn er ontzettend veel leuke cd's, en ze hebben ook karaoke cd"s waar de tekst is bijgeleverd en je alles kunt meezingen. Echt super leuk, en de teksten kun je jezelf echt heel snel aanleren, want het spreekt de kinderen heel erg aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps, had ik als antwoord kunnen zetten.

Antwoorden (2)

Er zijn volgens mij alleen spellen waarmee de kinderen mee moeten zingen met Engelse teksten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Via onderstaande link kan je alle wii spellen bekijken. Aan de linkerkant kan je aangeven dat je muziekspellen zoekt voor de wii.

Spellen waarmee je kunt zingen zijn Boogie en High School Musical.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Karaoke spellen op de wii zijn er nog niet in het Nederlands. Overigens zijn alle spellen op de wii voornamelijk in het Engels. Er zijn wel leuke meezingspelletjes, maar dan in het engels, dus voor kinderen v.a. een jaar of 10.
Maar Nederlands karaoke is heel goed te doen met een CD-speler met microfoon, ook voor kinderen verkrijgbaar.
Dan kun je CD's kopen en de kinderen laten meezingen. Er zijn talloze CD's verkrijgbaar die je karaoke kunt meezingen, met teksten erbij. Zoals ik al in de reactie aangaf: één van de toppers hierin zijn de kinderen voor kinderen CD's. Erg toegankelijke muziek met teksten die kinderen aanspreken, in hun leefwereld vallen. De melodieën zijn leuk, maar niet te moeilijk. Zij hebben ook speciale karaoke CD's.