is 10mb internet op je mobiele telefoon weinig?

ik wil weer internet op mijn mobiel, maar ik heb een prepaid kaartje. nu kan ik via t-mobile 1mb internet voor 1 euro krijgen.. tot een max. van 10 mb per maand. is dat weinig? en hoe snel gaat dat op? als ik whatsapp en op twitter zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

kun je misschien 50 tweets mee zenden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is echt heel weinig. ik had ooit 250mb. was binnen drie dagen op. met nieuws lezen/kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is inderdaad heel weinig. 100 foto's van lage resolutie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang ik weet is het dat je als je geen videos kijkt het nog lang mee kan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb je verkeerd gelezen. Je betaalt 2 euro per mb met een max van 10 euro per maand. Dus als je eenmaal 5 mb gebruikt hebt zit je aan de maximale kosten en hoef je die maand niets meer te betalen en kun je dus verder gratis internetten tot 1gig gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb informatie gekregen van t-mobile en hun zeiden 1 euro per mb. maar ik heb ook niks gehoord over dat ik de rest vd maand gratis internet had na die 10 euro...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je de prepaid bonus gekeken en dan betaal je 1 euro per mb tot maximaal 10 euro per maand, dus niet maximaal 10 mb. Je hebt na die 10 euro gratis internet tot 1 gig. http://www.t-mobile.nl/prepaid/bonus-sms
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is het leven buiten ook Johny. Iedereen moet het doen met het vermogen dat ze hebben. Mocht dat beneden jouw niveau zijn voel jezelf dan gezegend en laat anderen in hun waarde:-) Misschien zijn zij weer milder met oordelen over anderen wat hen weer siert. Ieder zijn kwaliteiten:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stomme reacties! ik kon het niet vinden en dan gaan jullie zo reageren.. heel dom hoor!