Met welke programma’s werkt Photoshop onder andere goed samen?

Voor een schoolopdracht moet ik weten welke programma's goed werken met Adobe Photoshop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ligt er aan wat je wilt maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de opdracht zelf het uitzoeken wat goed werkt, of moet je voor die opdracht Photoshop gebruiken en wellicht andere programma's?

Antwoorden (4)

Photoshop werkt naadloos samen met Indesign en Illustrator
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle programma's uit het Adobe pakket CS pakket, oa Illustrator. Zie link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast werkt het ook goed met adobe reader ;) voor pdfjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 3D tekst ka je me cinema 4D werken en dan in psd.file maken zodat photoshop he kan openen