Ligt er een beetje aan waar je hem voor gaat gebruiken: De 17" versie is aanzienlijk zwaarder en lomper waardoor hij minder portable is. Verder is de 17"versie voorzien van een Full HD scherm, 3D weergave en €350,- duurder.
Als games je ding zijn, en je hebt geld genoeg, zou ik voor de 17x gaan, anders voor de 14x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb sinds kort de m14x. ik zat ook te twijfelen maar omdat ik vaak tussen limburg en rotterdam moet reizen koos ik voor de 14.
17x is volgens mij wel iets beter qua gaming.
maar de 14 doet het ook perfect.