Op mijn laptop zit als ik op start druk een link ontspanning met spelletjes zoals freecel enz dit is nu in 1 keer weg hoe kan dat?

En hoe kan ik dit terug halen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ga in je pc naar C:\Documents and Settings\Default User\Menu Start\Programma's\Bureau-accessoires en kopieer de map \Entertainment

ga dan naar jouw user D:\Documents and Settings\Jouw naam\Menu Start\Programma's\Bureau-accessoires
waarbij "Jouw naam" dan jouw inlog naam is en plak die map Entertainment, dan is het weer terug in je systeem op je bureaublad...

Ik hoop dat je het kunt volgen, het is simpel, maar je weet het maar nooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is waren dit snelkoppelingen van de laatst gebruikte programma's een soort geschiedenis.
Ik lees uit dit verhaal namelijk dat je gebruik maakt van Vista/Windows7.
Als je startmenu opent en dan op een leeg gedeelte aan de linker kant klikt op je rechter muisknop dan kun je eventueel de instellingen daarvan veranderen zoals bijv. de geschiedenis wissen.
Nu wil je wellicht weten hoe je deze snelkoppelingen weer terug kan krijgen. Even uit mijn hoofd kun je links bovenin nieuwe snelkoppelingen plaatsen. zorg dan dat je een kopie maakt van je spelletjes map en plaats deze links bovenin het start menu.