hoe kan het dat ik nog zo'n korte accuduur heb?

Ik heb net(3 dagen geleden) de Dell Vostro 3350 gekregen, en ik had ergens gelezen dat de accu tot 12 uur zonder voeding kon. maar ik had hem vanmorgen helemaal 100% opgeladen, zegt ie: 6 uur en 2 minuten resterend. dat kan toch nooit? nu is hij voor 63% opgeladen en zegt ie dat ie nog 3 uur en 55 min meekan, maar toen ie nog voor 70% vol zat zij hij dat hij nog maar 3 uur en 3 min meekon.... hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb het opgezocht wat de accuduur van de Dell Vostro 3350 was, en die was 9 uur. MAAR dan moet je er ook niks mee doen. Dus geen internet verbinding aan niet gamen enz. Dus het kan heel goed kloppen dat hij 6 uur mee gaat. (6 uur is al lang voor een laptop hoor)

GF
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal waarschijnlijk acculuiheid hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gemiddelde accu voor een laptop gaat tegenwoordig als hij nieuw is omstreeks 6 uur mee.
Bij gebruik uiteraard minder.
Als je een nieuwe hebt is het aan te raden om de eerste keren de accu helemaal op te gebruiken. Daar wordt de accu sterker van.
Na verloop van jaren "2 " zal de accu steeds minder lang meegaan. Dat is een normaal verschijnsel.
Frank