Hoe wordt de volgorde van vrienden bepaalt in de hyves-vriendenlijst?

Ik zat net weer eens even op hyves te kijken en het valt me op dat de volgorde van mijn vriendenlijstje eigenlijk elke keer weer verandert. Als ik zelf bij één van mijn vrienden kijk, dan is mijn "foto" altijd een van de eersten in de rij.
Wordt de volgorde soms bepaald door diegene die het laatst het bewuste profiel bezocht hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De volgorde van foto's wordt bepaald door wie zich wanneer aanmeld. Als je je aanmeld, komt je foto vooraan te staan bij je vrienden. Degene die zich na jou aanmeld, komt dan weer voor jou te staan enz. enz. Je kunt er overigens ook voor kiezen om je aan te melden zonder dat je foto vooraan komt te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee 't wordt bepaald door diegene die als laatst inlogd? Dus als jij online komt op hyves dan sta je vooraan... Geldt niet altijd want sommigen zijn wel vaker op hyves maar melden zich offline aan.

Toegevoegd na 49 seconden:
sorry de ? na ingelogd moet . zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals al 2x vermeldt hierboven; door wanneer iemand inlogt.

Degene die als laatste van jouw vrienden online is geweest, staat bovenaan je vrienden lijst. Mits diegene natuurlijk op online staat. Als je jezelf als offline weergeeft, zal je ook niet vooraan in de vrienden lijst komen te staan ;) Dan zal je ergens op de laatste pagina staan waarschijnlijk.