Windows Live Messenger Alles kwijt HELPPPPP ?

Mijn windows live messenger is een en al probleem geworden, ik ben al mijn contacten kwijt , en alle gesprekken die ik met mijn onlangs overleden zusje voerde zijn weg ! ik ben zo verdrietig want ik kan opeens niet meer in mijn eigen Windows Live Messenger omdat ze mijn wachtwoord niet herkennen ! heb echt al zoveel geprobeerd zelfs een nieuw wachtwoord maar ook dat pikken ze niet en nu kan ik alleen maar inloggen met achter mijn gewone(gebruikers naam) .nl inplaats van .com in te vullen . Ik ben 66 jaar en kom er zelf niet uit .Weet iemand misschien raad of een telefoon nummer van Windows Live dat ik gewoon kan uit leggen wat er aan de hand is . A.U.B HELPPPPPPPP .Groetjes Nellie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, arme Nellie, ik begrijp hoe je je moet voelen. Mijn man heeft ooit alle mailtjes gewist uit de tijd dat mijn moeder ernstig ziek was en uiteindelijk stierf. Ik hoop dat iemand je kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat was je e-mailadres dan aanvankelijk? Ik bedoel dus het deeltje achter het apenstaartje? Dus: ...@....com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in je map die heet " mijn documenten" als je die opent staat er een mapje "mijn gespreksgeschiedenis " Met een beetje geluk staan daar de gesprekken nog opgeslagen. Daarnaast zou je nog een systeem herstel kunnen proberen en je computer herstellen naar een dag dat je WLM het nog goed deed. Sterkte, ik hoop dat het goed komt!

Antwoorden (1)

Probeer hier eens... http://explore.live.com/windows-live-help-center