Kan whattapp op de iPod met nummer van een mobiel

Ik wil op mijn iPod whattsapp hij vraagt dan om een nummer van een telefoon maar kan hij ook zo'n simpele mobiel zonder internet als nummer gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja!!! dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen als je iPod touch gejailbreakt is. Dan voer je je echte mobiele nummer in, dan wordt een code gesmst en die voer je in op je iPod touch en dan doet 'ie het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar kan je die downloaden en hoe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het kost dan geen geld (ik heb het zelf ook). Je kan dan what's app via Cydia downloaden als je iPod gejailbreakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cydia = Installous*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik al en keer geprobeerd via installous maar werkt niet