Welke CS:S nou spelen?

Ik heb eem tijdje geen Counter-Strike Source gespeeld toen hoorde ik van de update en ben het weer gaan spelen maar welke moet ik spelen de normale of de beta? Want er staat in mn gamelijst;

Counter-Strike Source
Counter-Strike Source Beta

Help welke moet ik spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zelf zou gaan voor Counter Strike Source.
een beta heeft vaak nog wat foutjes er in zitten.
door de beta te draaien help je wel hem te verbeteren
maar aan jou de keus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ook counter-strike maar dan met steam dat is beter omdat als je naar google gaat en download counterstrike source schrijft iedereen kan counterstrike source op google zetten maar ze kunnen er ook zomaar virussen erbij voegen
je moet aleen 9,95 betalen om alle spellen te spelen maar voor jou vraag : counter-strike source is beter.
en omdat je zulke spellen speelt denk ik dat je ook interesse hebt in condition zero dat is ook counterstrike maar een betere en leukere versie