Welke app's of spelletjes kan ik spelen of gebruiken zonder dat ik wifi nodig heb

Ik ga morgen met de auto weg maar weet niet wat ik dan in de auto kan doen, ik heb een iPad maar ik heb geen 3G dus weet ik niet wat ik in die lange tocht moet doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doodle Jump (werkt met beweging) Angry Birds Cut the rope Pig Rush Fruit Ninja iStunt (2) Labyrinth (2) (werkt met beweging) Real Racing (werkt met beweging, kan ook zonder) RedBall Tiny Wings Nyan Cat: Lost in Space Dat zijn een aantal leuke spellen.

Teken spelletjes tini tower ,smurfs,makers

Zet de app Flexplayer erop, en dan kun je films en series kijken op je iPad. Je kunt ze zo er op zetten, zonder converteren. Heb ik ook gedaan op mijn vakantie :) Toegevoegd na 5 uur: - installeer de app - sluit je iPad aan op je computer - klik op je iPad in die grijze balk links - klik bovenaan om naar het tabblad apps te gaan - onderaan het scherm zie je een venstertje van Flexplayer met een knop om bestanden toe te voegen - klik op deze knop en selecteer de bestanden die je er op wilt zetten (kan avi, mpeg of wat anders zijn, je hoeft niks om te zetten) - na even wachten zijn ze toegevoegd en zie je ze in de lijst staan als je de app Flexplayer opent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100