hoe schijf opsplitsen met Nero?

Ik heb 2000 fotoos die ik op een cd wil brandden,echter passen er niet zoveel op een cd ( en heb geen dvd bij de hand) .Hoe kan ik brandden schijf voor schijf??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stel alle foto's staan in een map, je gooit net zoveel foto's in Nero totdat je bij de 700MB komt, Je schrijft even de naam op van dat bestand en gaat verder vanaf dat bestand. Als je allemaal aparte mapjes hebt doe je het zo met mappen, dus je gooit de eerste drie mappen erin en kijkt of een vierde of vijfde past. Soms past map nummer 7 misschien beter en gooi je die erbij dan moet je dat ff onthouden of opschrijven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Even naar de winkel rennen en een DVD+/-R oppikken is natuurlijk makkelijker (als je niet te ver van een winkel woont).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto's zippen of rarren en dan branden