Nee.

Iemand blij maken met 10 punten en ze daarna weer terug willen vragen om aan een ander te geven, zou niet rechtvaardig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neem contact op met beheer en/of moderatie
via de contactknop in de blauwe balk bovenaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje overdreven vind je niet?, De moderators worden waarschijnlijk overspoeld met zulke dingen. Geen - en geen +
Dat zou mijn antwoord weleens kunnen zijn. Er had inderdaad nog veel meer respons op kunnen komen. Als je die vraag zelf niet meer kunt verwijderen kun je vragen of het moderatieteam dat kan en hem het beste opnieuw stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt inderdaad Keesvi! Haha wat grappig dit. Niet dat je antwoord niet goed was hoor, integendeel zelfs, maar ik heb de vraag min of meer per ongeluk gesloten. Het was al laat, midden in de nacht en dacht niet meer helder na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook weleens hoor, dat ik op de verkeerde knop zit te hengsten in de gauwigheid. :-)