Hallo, ik heb een avi-file, die ik wil gebruiken om hem dan te gaan editten. alleen is die file maar liefst 11 gb. Hoe krijg ik de file kleiner?

Ik heb hem via screen recording op de pc gekregen. alleen is die 21 minuten lang, en dus 11 GigaByte groot. Ik wil hem via sony vegas weer gaan publiceren, alleen sony vegas loopt vast waarneer ik hem probeer hem erop te doen. waar ligt het aan? ik dacht namelijk zelf dat ik hem gewoon een kleinere file moet doen. maar dat wordt veel te lastig met 11 gb. Dus help mij! =P

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je met het filmpje converteren. Ik doe het altijd met dit programma.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Toegevoegd na 30 seconden:
deze kan je ook gebruiken: http://www.movavi.com/free-video-converter.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt het aan mij of is die download link van dat SUPER programma nergens te vinden?
Ik ben nu movavi aan het proberen, hoop dat die werkt! =P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog effe een vraagje, waar naar toe moet je hem converteren? :P
Waarschijnlijk is je werkgeheugen te klein om een bestand van 11 gig in Sony Vegas te openen en te bewerken.

Download een avi-editor die wat minder werkgeheugen verbruikt. Daarmee kun je je film van 11 gig ook in stukken "knippen" waardoor het beter te bewerken is voor Sony Vegas.
AVS4you is wel een goede daarvoor.
http://www.avs4you.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Met avs4you kun je ook je avi-film opslaan in een ander formaat. Waarmee je effectief dus ook converteert.