Wie kan mij uitleggen hoe ik van verschillende emailadressen de post in één keer kan lezen, hoe kun je alles bij elkaar zetten?

Ik heb een mail adres met inbox van mijn werk, en en hotmail account.
Het is zo lastig dat ik ze apart van elkaar moet openen om
mijn mail te lezen

Weet jij het antwoord?

/2500

Vroeger maakte je in outlook (express) allemaal accounts aan en je ontving alles op één plek... Dat gaat kennelijk niet meer... Het zou toch handiger en handiger moeten worden maar dat is dus niet zo... Vroeger kon je in het Office pakket alles, ook scannen dus, maar ook dat kan niet meer... Waar moet dat heen, zo meteen moet ik weer naar de rode brievenbus, maar nu om mijn emails te posten...

Met windows live mail is dit zo gepiept. werkt ongeveer als outlook express. je kan hier heel makkelijk meerdere email accounts in kwijt. instellen van live en hotmail accounts gaat super makkelijk. downloaden dus dat live mail!

Of je installeert een programma als POPpeeper, deze kan meerdere accounts aan en haalt de mails voor je op. Daar vandaan kun je eventueel rechtstreeks antwoorden of in het standaard mailprogramma laten openen om te antwoorden. Ook kun je rechtstreeks de mail verwijderen van de server, dus spam kun je al weggooien voordat je hem helemaal hebt hoeven binnenhalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100