Ergens neerzetten waar jij het vanaf kunt plukken, bijvoorbeeld op een homepage die bij een internetaccount hoort.
Anders via een torrentsite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er gratis homepages die 2,5GB verschaffen?
Door eventjes een FTP server op te zetten kan je oneindig gratis verzenden op het internet. Een persoon moet dan de server opzetten (degene die het bestand heeft) en de ander moet de client software hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zoek op google naar adrive en maak daar een account aan. Hier kan je tot 50 gb gratis opzetten. Aleen heeft de ander wel het wachtwoord van het account nodig om het ervan af te halen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De makkelijkste manier vind ik via SkyDrive. Even inloggen met je Hotmail-/MSN- of Live-mailadres + wachtwoord, en je kunt bestanden tot 25 GB gratis met anderen delen:
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1315618857&rver=6.1.6206.0&wp=MBI_SSL_SHARED&wreply=https:%2F%2Fskydrive.live.com%2F&lc=1043&id=250206&mkt=nl-NL&cbcxt=sky
Pieter2011
12 jaar geleden
Met winrar of 7-zip kun je het bestand in kleinere stukken opdelen die dan als 1 groot bestand weer uitgepakt worden. Dan heb je ook minder risico dat het up- of downloaden onderbroken wordt en je weer opnieuw kunt beginnen.

Dan is FTP of torrent inderdaad het snelst.