Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb iets via internet besteld, maar ik wacht nu al 10 uur, en de site zegt nog steeds: still under processing. Wat is dit?

Adidas Panda Shoes by Jeremy Scott op nativejefferson.com bestelt, maar ik wacht nu al 10 uur. Gisteravond al begonnen. Maar ik heb betaalt in dollars, ligt het misschien daaraan? Alvast dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
747
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je vergeet , denk ik, het tijdsverschil......afhankelijk van wáár het bedrijf is, is het -6 tot -9 uur....
Maw : als het hier 9 uur 's morgens is, is het dáár 3 uur 's nachts.....of middernacht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waar wacht je al 10 uur op? Op je schoenen of op de bevestiging van je aankoop?
Mocht je op je schoenen wachten: het verzend klaarmaken en verzenden kost een aantal dagen tot minimaal een week (VS).
Wanneer je op de bevestiging wacht, zou ik even checken of het bedrag van je rekening is geschreven. Mocht dat zo zijn, stuur een mailtje met een printscreen van je digitale bankafschrift met de vraag of de bestelling goed is doorgekomen.
Indien nog niet afgeschreven, wacht even tot morgen. Oh, check iig je spambox ;-)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik wacht tot het betaald is, niet op die schoenen zelf. Dankje :)

Andere antwoorden (1)

Als je iets om 22:00 uur bestelt op een website die in Canada gevestigd is dan is het daar al aan het eind van de middag, je hebt kans dat de bestelling pas morgen verwerkt wordt.
Postorderen kán snel gaan, maar jij verwacht wel het uiterste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry ik bedoelde na het betalen. Nket het verzenden van die schoene maar het betalen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij betalen met creditcard maakt het niet uit of je in dollars of euros betaalt, het is mij onbekend waarom de betaling er zo lang over doet voordat de authorisatie rond is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding