Wat is er mis met je computer als hij een klikgeluid maakt?

Ik heb nu ongeveer 5 jaar een Asus computer. En als hij naar de screensaver gaat, en ik hem daar vanaf haal door met de muis te bewegen maakt hij een irritant klik-geluid. Het klinkt een beetje alsof je met je vingers knipt. Hierdoor gaat hij ook vaak een flink stuk trager werken.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk omdat je zegt dat ie op screensaver staat de de hardeschijf in spaarstand staat dus feitelijk draait hij niet
en als hij dan weer opstart gaat dat blijkbaar nogal moeilijk dus ik denk dat je harde schijf aan het slijten is tenminste het loopwerk .
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit ook gehad, toen was een harde schijf gecrasht. Het kan verder vele oorzaken hebben.