Hoe download ik de nieuwste versie van Windows messenger?

Als ik dat doe via de site www.msn.nl krijg ik toch een oudere versie. Waarschijnlijk omdat ik een windows xp heb. Dus waar kan ik de nieuwste versie van msn downloaden, die het ook op de xp doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha, iemand heeft mijn antwoord aangegeven. LOL, trek je plan dan maar maar kom achteraf niet janken dat het niet werkt.

Het beste antwoord

in de bron staat de link van de officiele site (live.com)

Toegevoegd na 2 minuten:
ik vind het trouwens al een prestatie dat ze xp nogsteeds ondersteunen, updates enzo kan je al een tijdje vergeten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet op internet typen: Windows messenger downloaden
Volgens mij
Bronnen: