Heeft iemand een blackberry thema voor de HTC ChaCha gezien?

Hallo iedereen,
Ik heb een HTC ChaCha gekocht ern ik ben er heel blij mee, ik vindt het leuk om dingen te downloaden zoals games enzo, alleen ik hou oo kveel van thema's en ik zocht een blackberry thema voor mijn mobiel. Maakt me niet uit of het slecht of goed is ik wil hem gewoon zien enzo... Reageer aub, dankjewel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey, je zou een alternatieve "home launcher" kunnen proberen. ADW Launcher kent bijvoorbeeld thema's. Er zijn ook andere die dit hebben. Check even de bronnen. Voor ADW Launcher heb ik al een aantal Blackberry-themas gezien (eentje in de bron als voorbeeld). Helaas wel betaald. Succes met zoeken naar een launcher waar een gratis Blackberry thema beschikbaar is!