Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een vraag. ik wil een goeie laptop waar je heel veel mee kan doen enzo. weten jullie waar je goeie laptops kunt kopen? het liefst een snelle.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
738
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Leg eens uit waar je hem voor gaat gebruiken
2. Geef een budget
3. Zo kan niemand er wat mee

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Mediamarkt. Betrouwbaar, veel keuze, goede service! Ik zou gaan voor acer aspire, erg goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Macbook pro als je het kunt betalen. Anders zijn de laptops van HP ook goed (dv7-reeks ofzo). Je mag bijna zeker zijn, hoe meer je betaald, hoe meer hij kan. Zeker bij elektronica vindt ik dat als je kwaliteit wilt dat je meer zal moeten betalen. (maar dat betekend niet dat je niet mag zoeken achter de goedkoopste)

Toegevoegd na 1 minuut:
winkels zoals media markt en saturn hebben meestal beste prijs/kwaliteit verhouding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt of online via bol.com ;)


Ja of je neemt een 2e hands via ebay of marktplaats,
Maar vertrouwwaarheid is dan zeer laag,


Maar jongen luister. Goedkope laptops of computers. Of telefoons of wat dan ook, Bestaan niet, Aan dat soort apparatuur zit gewoon een prijskaartje ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Dell kun je je pc of laptop zelf samenstellen naar kunde en prijs.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple heeft hele goeie laptops. Ik heb zelf een XPS17 van DELL. Deze was €1000,- en hier heb ik een i7 processor, een 3GB videokaart, 17" HD led scherm en JBL speakers. Ook zitten er twee 500 GB harde schijven in. Dit was een aanbieding maar je kan het nogsteeds kiezen volgens mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf vind ik http://tweakers.net/pricewatch/ een goed punt om te beginnen met alles op computergebied.

Daar kun je zo'n beetje elk stukje hardware vinden, gegevens over prestaties lezen, reviews van gebruikers lezen (of evt schrijven) en de goedkoopste shops er uit vissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding